Китайська національна тютюнова корпорація оголосила про те, що виробництво товарів для вейпінгу відтепер здійснюватиметься під їх контролем. Так, наприклад, буде запроваджено стандарти виробництва. Без їх дотримання товари та бренди, що їх випускають, не зможуть отримати реєстрацію. Якщо нові правила будуть застосовуватися до продукції на експорт, це значно вплине на ринок Європи та США.
Що являють собою нові стандарти?
Оцінюватиметься як сама продукція, так і достатність фінансування для його легального виробництва.
Нормативи вимагають, щоб вейпи були закритими системами без можливості повторного наповнення.
Зазнала змін і норма концентрації нікотину – відтепер вона не повинна перевищувати 20 мг/мл. До речі, цей норматив вже діє у низці світових країн, таких як Канада, Ізраїль, Великобританія та ін.
Також китайська тютюнова корпорація планує створити єдину платформу, за допомогою якої продаватимуться електронні сигарети.
У чому складність світового ринку?
Наразі не відомо, чи будуть нові правила поширюватися на експорт. Якщо ж це станеться, то на ринку Сполучених Штатів та Європи, а також усього світу відбудеться безліч змін.
Насамперед, Китаю належить величезний сегмент ринку, оскільки саме у цій країні виробляється більшість продукції для вейпінгу. До того ж серед цього різноманіття товарів величезну кількість складають безпосередньо відкриті системи, що дозаправляються, які ризикують опинитися під забороною на експорт.
Залишившись без частки китайського ринку, що включає не тільки моди, а й комплектуючі та рідини для заправки, європейському та американському ринку доведеться мати справу із мізерною кількістю брендів, не кажучи вже про різноманітність вибору електронних сигарет, який просто зникне.
Однак залишається ще великий сегмент одноразових електронних сигарет, таких як Elf Bar та інші, а тому любителі вейпінгу зможуть змінити формат, але не відмовлятися від паріння в цілому.