заборона JuulJuul Labs (ВАШИНГТОН) - заявила, що зупинить продажу своїх найбільш продаваних картриджів зі смаком м'яти, так як бореться за виживання в загальнонаціональної реакції проти вейпінга в США. Добровільний крок був зроблений через кілька днів після того, як нове урядове дослідження показало, що Juul є найкращим брендом серед старшокласників, які використовують електронні сигарети, і що багато хто воліє м'яту. «Ці результати є неприйнятними, і саме тому ми повинні скинути категорію смаків в США », - заявив генеральний директор компанії KC Crosthwaite. Зняття м'ятних картриджів з продажів відбудеться тільки в США на інші держави таке рішення JUUL не поширюється і користувачі JUUL в Україні не відчують незручностей.

Підлітковий вейпінг досяг того, що чиновники охорони здоров'я США називають це епідемією. В останньому урядовому опитуванні кожен четвертий школяр повідомив, що в минулому місяці користувався електронними сигаретами, незважаючи на те, що федеральний закон забороняє продаж особам молодше 18 років.

Під загрозою своєї передбачуваної ролі в розпалюванні вейпінга серед підлітків, Джуул пішов на ряд поступок, щоб спробувати уникнути суворих заходів з боку місцевих, штатних і федеральних чиновників. У минулому році він припинив продавати популярні фруктові та десертні аромати в магазинах, а в минулому місяці припинив продавати їх і в інтернеті. Раніше компанія змінила генерального директора і пообіцяла припинити рекламувати свою продукцію. Після припинення продажів м'яти Juul буде продавати тільки ментол і тютюнові поди. М'ята і ментол становили майже 60% роздрібних продажів компанії в минулому році, згідно з даними, зібраними аналітиком Wells Fargo Бонні Херцог.

Фрукти, цукерки, десерти та інші ароматизовані електронні сигарети стали мішенню через їх привабливість для неповнолітніх користувачів. Очікується, що федеральні чиновники охорони здоров'я США скоро випустять плани з видалення більшості вейп-ароматів з ринку.

У вересні президент США Дональд Трамп заявив, що заборона на ароматизатори включатиме м'ятні і ментолові смаки. Однак подробиці поки не розголошуються, і провідні прихильники боротьби з вейпінгом побоюються, що адміністрація відступає від свого початкового плану.

Juul є найбільш продаваним брендом електронних сигарет в США, але його беруть в облогу проблеми з законом, в тому числі численні розслідування з боку Конгресу, федеральних агентств і декількох генеральних прокурорів штатів. До компанії також пред'являють позов дорослі і неповнолітні користувачі Juul, які стверджують, що стали залежними від нікотину завдяки продуктам компанії.